Konu ayırmadan her türlü güncel genel konular

14 Mart 2017 Salı

Programsız dizipub dizi indirme


Dizipub sitesinden istediğiniz dizinin bölümlerini bilgisayarınıza kolayca indirebilirsiniz. Bunun için birkaç işlem yapmanız yeterli. Yazıya dökünce 7 madde çıktı ama işlemler oldukça basit.

1. Adım: Dizipub'da istediğimiz dizinin bölüm sayfasını açıyoruz. Reklamı geçmenize veya videoyu başlatmanıza gerek yok.

2. Adım: Sayfanın boş bir yerinde mouse sağ tuşuna basıp Sayfa kaynağını görüntüle diyoruz.

3. Adım: (Ctrl + F) kombinasyonunda arama kutucuğuna /player/ yazıp bulunan linke tıklıyoruz.

4. Adım: Açılan sayfada araç çubuğunda mevcut linkin en başına view-source: kodunu yazıp Enter tuşuna basıyoruz.

5. Adım: (Ctrl + F) kombinasyonuyla hangi kalite istiyorsanız 360 veya 480 veya 720 yazıp aratıyoruz.

6. Adım: Aşağıda resimdeki gibi linki seçip kopyalıyoruz ve araç çubuğuna yapıştırıyoruz.

7. Adım: Açılan sayfada mouse sağ tuşu ile Farklı kaydet seçip dosya ismi verdikten sonra Kaydet deyip indiriyoruz.

NOT: En az 10 sayfada denendi sorunsuz çalışıyor. Eğer video linkleri sağlamsa sorunsuz indirebilirsiniz. 3. adımda birden fazla sonuç bulabilir. Bunlar alternatif linklerdir. Çalışan bağlantıyı deneyebilirsiniz. Ayrıca her video için istediğiniz kalitede videolar olmayabilir. 360p kalitesindeki videolar küçük boyut ve telefonlarda izleme için idealdir.

5 yorum:

  1. İşe yaradı, altyazıyla birlikte indiriyor. Ay sonu interneti sonuna kadar kullanmak için ideal :) Yöntem için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. bende işe yaradı teşekkürler. 2 3 defa yapınca öğreniyorsunuz

    YanıtlaSil